<br>

11 Mayıs 2013 Cumartesi

4 Harf 1 Kalp

Hayat, 5 harflik basit bir kelime.

Doğarsın, yaşarsın ve ölürsün. En kolay özeti hayatın. Ancak benim verdiğim örnekte insan 1 kez doğup, 1 kez ölmüyor. Bir hayat içinde tek bir yaşama sahip olmuyor.

Örneğin bir kişiyle tanışırsınız, onu çok seversiniz. İşte o gün tekrardan doğarsınız, ayrılacağınız güne kadar yaşayıp ölürsünüz. Ondan sonra sizin için yeni bir yaşam başlar, o ölümle birlikte yeni bir yaşama doğmuş olursunuz.


Bir de hayatın ironikliği vardır. Nefret duyulası bir şeydir. Aradığın bir eşyayı aramadığın zaman bulmaya benzer bu ironiklik.

Olay-zaman ikilisinin mükemmel bir şekilde birbirne uyması imkansıza yakındır. Gerçekleşecek olayların, gerçekleşmemesi gereken zamanlarda gerçekleşmesi diye bir gerçeklik vardır hayatlarımızda. Bundan kaçamazsınız, engel olamazsınız. Sadece "Neden şimdi?" diye sitemde bulunursunuz.

O gece Beşiktaş'ta yürürken ben "Neden şimdi değil?" dedim. Artık sadece 10-15 metre uzağımdaydı, ama sanki ben ona dünyanın öbür ucundan bakıyordum.

Neden şimdi değil?

Benim için hayat 4 harflik basit bir kelime.



0 yorum:

Yorum Gönder